بحث بر سر مصرف آب در بخشهای مختلف، کشمکشهای زیادی را بین مسئولان ایجاد کرده است. اما اطلاق بیشترین مصرفکننده آب به بخش کشاورزی کشور بدون ابزارهای کنترلکننده مانند کنتور، توجیه فنی ندارد. این در حالی است که میزان دبی رودخانهها و کاناله...